TIEDOTE: PPE SERVICE JA MEDIREXIN HUIPPUHANKINTA SAMU MARKKULA HERMEKSEEN!

7.1.2020

Kokkolan Hermes vahvistuu hyökkääjä Samu Markkulalla. Hankinnan mahdollisti huippuyhteistyökumppanit PPE Service ja Medirex.

Samu Markkula siirtyy Hermekseen Liigan Vaasan Sportista, johon Markkula siirtyi viime kauden päätteeksi juuri Hermeksestä. Markkula oli voittamassa Hermekselle historiallista runkosarjaa Mestiksessä viime kaudella. Henkilökohtaisella tasolla Markkula teki viime kaudella piste-ennätyksen Mestiksessä sillä 49 ottelussa laitahyökkääjä teki 16+47 tehopistettä jotka oikeuttivat pistepörssissä sijalle kaksi. Kuluva kausi on Samu Markkulalle jo neljäs Hermeksessä.

Nyt Markkula palaa tuttuun ympäristöön, eli kotia kuten hän kuvailee:

-Todella hyvät fiilikset palata niin sanotusti kotia missä on ihmisen hyvä olla. Tavoitteena on loppukaudella auttaa joukkuetta menemään pitkälle kevääseen ja henkilökohtaisesti palata omalle, viime kauden tasolle. Uskon että pystyn tuomaan myös johtajuutta joukkueeseen ja pukukoppiin. Tulevaisuuden tavoite on edelleen kasvaa hyväksi runkopelaajaksi liigaan.

-Kannattajille terveiset että eiköhän laiteta homma rokkaamaan tuttuun ja totuttuun tyyliin! Toivottavasti saadaan ääntä halliin, muistakaa että olette tärkeitä ja aina se kuudes ja tarvittava kenttäpelaaja.

-Haluan myös kiittää yhteistyöyrityksiä PPE Servicea ja Medirexia jotka mahdollistivat kotiinpaluun. Suuri arvostus teitä kohtaan!

Päävalmentaja Janne Tuunanen:

-Hyvä että saatiin Markkula ja hänen kauttaan kokemusta, sekä pelaajan joka pystyy olemaan ratkaisijana. Uskon että kun kysymys on loppukauden siirrosta, niin hän saa rauhan harjoitella ja keskittyä yhdessä paikassa niin näemme vielä sitä tuttua ”Maraa” mitä nähtiin myös viime kaudella.

Huippuyhteistyöyritykset:

PPE Service

-PPE Service on eristystöiden edelläkävijä. PPE Serviceltä saatte aina asiantuntevaa ja osaavaa palvelua pelti- ja eristystöissä sekä ilmastointiasioissa.

Medirex

-Medirex Oy on vuodesta 1983 toiminut kuntoutumisen edelläkävijä. Medirexillä työskentelee 22 kuntoutuksen ammattilaista. Henkilöstö hallitsee kattavasti fysioterapian erikoisosaamisalueet ja uusimmat suuntaukset, toimintaterapian sekä hieronnan ja lymfahoidot.

Samu Markkula ja Hermes kotikaukalossa jo huomenna keskiviikkona:

KE 8.1. KELLO 18:30 HERMES – HOKKI (Kajaani)

Ylä- ja alapub sekä uusittu VIP- tila palvelevat asiakkaita. Ovet auki 17:30!

Tervetuloa kannustamaan Hermestä kohti pudotuspelejä!

Liput ennakkoon edullisemmin: http://www.hermes.testbox.fi/liput/lippuinfo